Transformacja przedsiębiorstw Polskich 4.0
Rozwijaj swoją działalność z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi w ramach automatyzacji i robotyzacji przy wsparciu COMTEC 3D z funduszami europejskimi.
Dla kogo jest program AUTOMATYZACJA I ROBOTYZACJA w MŚP
Głównie skierowana dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) z Polski wschodniej, z sektora przemysłu oraz produkcji i usług na rzecz przemysłu.
Celem jest kompleksowe wsparcie MŚP w procesie transformacji w kierunku Przemysłu 4.0 poprzez automatyzację i robotyzację procesów.
Redukcja kosztów
stałych i zmiennych
Optymalizacja procesów produkcyjnych i inteligentne zarządzanie zasobami firmy
Trafniejsze podejmowanie decyzji strategicznych i operacyjnych
Zwiększanie marży
i możliwości sprzedażowych
Warunki & Koszty
audyt technologiczny oraz opracowanie mapy drogowej transformacji przedsiębiorstwa w kierunku przemysłu 4.0
działania inwestycyjne tj. zakup automatów, robotów oraz innych maszyn i urządzeń, a także oprogramowania
wsparcie procesu instalacji i wdrożenia nabytych aktywów poprzez szkolenia i doradztwo
O dofinansowanie będą mogły ubiegać się mikro, małe i
średnie przedsiębiorstwa (MŚP).
Projekt musi być realizowany na określonym w programie terenie Polski Wschodniej, czyli województw: lubelskiego, podkarpackiego, podlaskiego, świętokrzyskiego, warmińsko-mazurskiego oraz części województwa mazowieckiego (bez Warszawy i dziewięciu otaczających ją powiatów).
Intensywność wsparcia w ramach działania „Automatyzacja i robotyzacja w MŚP” przedsiębiorcy będą mogli otrzymać nawet 3 mln zł na opracowanie i wdrożenie w firmie zmian w zakresie
automatyzacji i robotyzacji produkcji. Dofinansowanie pokryje do 85% wydatków w zależności od rodzaju wydatku i pomocy.
Firma musi działać nieprzerwanie 3 lata na rynku.
Wkrótce ogłosimy kolejne nabory na kolejne programy!
Jak wygląda proces
w kilku krokach?
-
Zgłoszenie
Zgłaszasz chęć wzięcia udziału w programie z opcją dofinansowania
-
Konsultacja
Umawiasz się na niezobowiązujące i w pełni darmowe spotkanie z osobą organizującą proces dofinansowania w tym omówienie dokumentacji, kosztów kwalifikowanych, i omawiacie jak przebiega cały proces
-
Praca nad projektem - umowa
Podpisujesz umowę z firmą organizującą dofinansowanie. My dostarczamy specyfikację techniczną w celu wykazaniu wpływu wybranego rozwiązania na Twoją firmę. Na tym etapie równocześnie podpiszemy umowę, która mówi o tym, że w przypadku przyznania środków nasza firma będzie wykonawcą
-
Złożenie dokumentacji
Dokumentacją zajmuje się partner organizujący dofinansowanie. Na tym etapie wchodzimy w ocenę formalną i merytoryczną oraz ewentualnie Panel ekspercki. Ten proces jest obsługiwany przez partnera organizującego ten proces, bo wymaga przygotowania Twojej firmy, uzupełnień i ewentualnych poprawek
-
Zakończenie
Otrzymujesz informacje o przyznaniu środków
Kim jest partner organizujący DOFINANSOWANIE?
JLK CONSULTING Joanna Lachowska-Keane z siedzibą przy ulicy Wielowiejska 21, 04-884 w Warszawie zajmuje się realizacją procesu pozyskania środków z Unii Europejskiej dla najbardziej wymagających klientów sektora MŚP w Polsce. Wyróżnia ich profesjonalizm połączony z indywidualnym podejściem do każdego przedsiębiorstwa oraz bogate doświadczenie w zakresie pozyskiwania finansowania dla firm.
Zaufane przedsiębiorstwo –uczestnik programu „Rzetelna Firma”.
Pełna dyskrecja informacji –każda z naszych umów posiada klauzulę o poufności przekazywanych informacji.
Wiele lat doświadczenia. Oferują całą wiedza z zakresu Funduszy Europejskich.
Uproszczona procedura dokumentalna – nie będziemy marnować Twojego cennego czasu.